martedì 26 marzo 2013

Novena di Pasqua






I’ tutte ‘e ssere


I’ tutte ‘e ssere dico ‘e ccose e Ddio,
ma so’ parole ca se ne vanno ‘o viento.
Si me rivolgo ‘e sante è pe devozione
o pe che stammo dint’’o Sangiuvanno.

Comme a Gesù i’ songo figlio ‘o poate
e no a nu zio, a nu parente o ‘a n’ato,
si no i fosse figlio d’’a Madonna
ma mamma mia nun me c’è purtato.

E allora?  I’ quanno prego ‘o Padre nostro
nun voglio sulo ‘o ppane, ma’a crianza
e avè nu poco poco ‘e attenzione
e no sulo giustizia pe l’inferno,

ca nun ce credo pecchè ‘o Pataterno
ca è dio forse ‘e vvote s’è sbaglaito
e io ne pave ‘e ppene. Io songo n’ato
pe fa qualcosa ca nun saccio ancora.

Allora io vularria ca ce dicesse
‘a doppo tantu tiempo si è overo
ca Ddio è sulamento nu mistero
o tene pu’isso nu male comme ‘o mio

ca ogne tanto soffre ‘e pecundria
e sbatte ‘a capa contro a qualche muro muro
e nun tengo paura ‘e m’’a spaccà
ca sto sbattenne già a n’eternità.


Gioacchino Ruocco
Ostia Lido             26/03/2013

Nessun commento:

Posta un commento