venerdì 10 giugno 2011

Canzone per Osam




L’unica guaglione…


Quanta suonne c’aggio fatto
partenno d’’o paese
ca si nun trovavo a te
me n’ero già turnato
ca mo stongo cchiù ‘nguaiato
‘e quanno s’’o arrivato.
Sule ca na matina
te ‘ncuntraie
cagnaie pensiero
e so’ rimasto ccà.
Allah, allah! 
Ma che m'è fatto fa.?

L’unica guaglione
ca s’è ‘nnammurata ‘e me
sta a chell’ata parte d’’a città
ca si ‘a voglio vedè
nun saccio comme ’aggia fa
quanno sto senza filusse
e l’autobus nun ‘o pozzo piglià.
Salame allecche
é inutile c’aspiette
sti scarpe astrette
me fanno suffrì.
E tu haie voglio ‘e spettà
ca manco l’autostop
me vonno fà fa

Salame alecche!
I cu nu lecca lecca
me stongo a cunzulà.
Ca me vuò bbene
io so contento
ma a stu mumento
nun saccio che  fa ?

E’ inutile ca ‘nziste
c’’o pere e ‘o musso
te l’aggia spiegato
nn’’o pozzo mangià.
Mangiammece ‘o cuscusso
h’è buono ‘o stesso
e dint’’o cuoppo allessa
sai che ce stà.
Si vuò essere felice
assieme  a me
a meza strada
ci aviemme vedè.

Quanta suonne c'aggio fatto
arrivanno d''o paese
ca si nun truvavo a te
già avevo fatto 'e spese
pe me ne turnà.
Gioacchino Ruocco


Aggiornamento del 13/06/2011


Osam è un ragazzo palestinese che vende frutta nel mio quartiere.
Ha voglia di ridere e scherzare a differenza di tanti altri che pensano a cose dell'altro mondo.
Ci rispettiamo e la sua nostalgia mi fa ricordare la mia di quando sono partito da casa per vivere la mia vita senza necessaraiamente dimenticare le mie radici che tengo vive naturalmente.
Le mie origini non le dimentico mai, come fa Osam.
La canzone è un modo divertente per farlo ridere delle difficoltà che ancora incontra nel suo tentativo di inserimento.


Nessun commento:

Posta un commento